Հետազոտության իրականացման տարին։ 2019-2020

Արագ սպառման սպառողական ապրանքների կամ այսպես կոչված «FMCG» ոլորտը ներկայացնում է աշխարհի խոշորագույն շուկաներից մեկը: Այն հիմնականում ներառում է ցածր գնի ապրանքները, որոնք ունեն բարձր պահանջարկ և արագ սպառում։ Այդ ապրանքների թվին են դասվում սննդամթերքը, խմիչքը (ոչ ալկոհոլային և ալկոհոլային), ծխախոտը, հիգիենայի պարագաները, մաքրող միջոցները, պատրաստի ուտեստները և այլ կենցաղային ապրանքները։

Հետազոտության նպատակն է գնահատել Արագ սպառման ապրանքերի ոլորտի ներկա վիճակը և շուկայի զարգացման միտումները Երևանում: Հետազոտության մեջ համապարփակ կերպով ներկայացված է շուկայի իրավիճակը և ոլորտում գործող ձեռնարկությունները դրանց դերը շուկայում, սպառողների նախընտրությունները և կարիքները։

Ոլորտում տեղի ունեցած փոփոխությունները գնահատելու նպատակով ստացված արդյունքները համեմատվել են նույն ոլորտի 2014թ․ և 2012թ․ իրականացված նմանատիպ հետազոտությունների արդյունքների հետ։

Այս հաշվետվության կարևոր բաղադրիչ են հանդիսանում հավելավածները։ Դրանց մեծ ներկայացված են մանրամասն տվյալներ ոլորտի, շուկայի և ապրանքների վերաբերյալ։ Հավելվածներում առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձել շուկայի  հիմնական խաղացողների բնութագրերին։

Սեղմեք այստեղ հետազոտության հակիրճ տարբերակը ներբեռնելու համար։ Հակիրճ տարբերակում կարող եք գտնել հետաքրքիր տվյալներ և վերլուծություններ։

 

Ներբեռնել հետազոտության հակիրճ տարբերակը։

 

Արժեքը

Մենք շատ ճկուն ենք գնային քաղաքականության հարցում։ Հետազոտությունը կարող եք ձեռք բերել ինչպես ամբողջովին այսպես էլ մաս-մաս։ Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ գինը կարող է տարբեր լինել` կախված գործընկերային հարաբերություններից:

Մանրամասների համար կարող եք գրել մեզ, կամ զանգահարել՝ (010)-56-11-11 կամ MAS@ameria.am:

 

Տվյալների հիմնական աղբյուրները

  • Հետազոտության համար տվյալների հիմնական աղբյուր է հանդիսացել 2019թ․ Երևանի բոլոր 12 վարչական շրջաններում 18-80 տարեկան 1000 բնակիչների շրջանում իրականացված հարցման արդյունքները։ Հաշվետվության մեջ ներկայացված տվյալները 95% վստահության միջակայքում ունեն +/-3.1% ստանդարտ շեղում։
  • Հետազոտության մեջ դեռ ներառված չեն ոլորտի հիմնական խաղացողների և պետական ներկայացուցիչների հետ խորքային հարցումների արդյունքները։
  • Հետազոտության համար տվյալների աղբյուր են հանդիսացել նաև երկրորդային տվյալներ (Արմստատ, ՀՀ ԿԲ, այլ)։

Հետազոտության բովանդակությունը

  1. Առևտրի ոլորտի միտումները Հայաստանում
    • Առևտրի ոլորտի դերը տնտեսությունում
    • Առևտրի շրջանառությունը
    • Առևտրի շրջանառությունն ըստ կազմակերպությունների չափերի
    • Առևտրի շրջանառությունն ըստ ենթաոլորտների
    • Մանրածախ առևտրի շրջանառությունը
    • Մանրածախ առևտրի շրջանառության սեզոնայնությունը
    • Ապրանքային պաշարները մանրածախ առևտրում
    • Մանրածախ առևտրի շրջանառությունն ըստ մարզերի
    • Մանրածախ առևտրի օբյեկտներ
    • Օբյեկտների քանակը
    • Մանրածախ առևտրի շրջանառությունն ըստ օբյեկտների
    • Խանութների առևտրական մակերեսը և շրջանառությունը
    • Մանրածախ առևտուրն ըստ պարենային և ոչ պարենային ապրանքների
    • Պարենային ապրանքներ
    • Ոչ պարենային ապրանքներ (ԱՍԱ շուկայի մասով)
    • COVID-19-ի ազդեցությունը և կանխատեսումներ
    • Ամփոփում
  2. Ոլորտի իրավական կարգավորումը
    • Օրենսդրական ակտեր
    • Կարգավորող մարմիններ
    • Օրենսդրական փոփոխություններ
    • Օրենքի նախագծեր
  3. Տնային տնտեսությունների ծախսեր, Արագ սպառման ապրանքների շուկա
    • ՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾԱԽՍԵՐ, ԱՍԱ ՇՈՒԿԱ
      • Արագ սպառման ապրանքների շուկա
    • ԱՍԱ ծախսեր և շուկայի ծավալ
    • ԱՍԱ ծախսերն ըստ եկամտային խմբերի
    • ԱՍԱ ծախսերն ըստ Երևանի վարչական շրջանների
      • Սննդի մատուցման կետերից օգտվելն ու ԱՍԱ գնումների շուկայի ծավալները
    • Սննդի մատուցման կետեր հաճախելը
    • Զանգի միջոցով առաքում
    • Օնլայն հարթակների միջոցով առաքում
      • ԱՍԱ գնումներ կատարողները Տնային տնտեսություններում
      • ԱՍԱ վաճառակետերը
    • ԱՍԱ վաճառակետերն ըստ տեսակների
    • ԱՍԱ վաճառակետերն ըստ ապրանքային խմբերի
    • ԱՍԱ վաճառակետերի ամսական ծավալների բաշխումն ըստ ՏՏ խմբերի
      • Ապրանքների ընտրության կարևոր գործոնները
      • Վաճառակետի ընտրության կարևոր գործոնները
    • Սուպերմարկետի ընտրության համար կարևոր գործոնները
    • Փոքր խանութի/կրպակի ընտրության համար կարևոր գործոնները
      • Ամփոփում
    • ՍՈՒՊԵՐՄԱՐԿԵՏՆԵՐ
      • Սուպերմարկետներն ըստ օգտվողների
      • Սուպերմարկետ այցելությունների քանակի գնահատումը
      • Սուպերմարկետ այցելուի միջին ծախսի գնահատումը
      • Սուպերմարկետի շրջանառության գնահատումը
      • Սուպերմարկետների գնահատումը 4 կարևոր չափանիշներով
    • Սպասարկման որակ
    • Ապրանքների որակ-գին համադրություն
    • Տեսականի
    • Հարմար տեղակայում
    • Սուպերմարկետների գնահատականների ամփոփում
      • Հաճախորդի քարտերից օգտվողները
    • Հաճախորդի քարտ ունենալու առավելություններն ըստ բնակչության
      • Ամփոփում
    • ՄՈԼԵՐ
      • Օգտվողները
      • Այցելությունները
      • Ամփոփում
    • ԱՆԿԱՆԽԻԿ ՎՃԱՐՈՒՄՆԵՐ
      • Անկանխիկ գործարքները աշխարհում և Հայաստանում
      • Վճարային քարտեր
      • Օնլայն դրամապանակներ
      • ԱՍԱ շուկայում անկանխիկ գործարքներից օգտվողները
      • ԱՍԱ շուկայում օգտագործվող վճարային քարտերն ըստ բանկերի
      • QR կոդով վճարումները
        • QR կոդով վճարումների համար օգտագործվող ծրագրերը
      • Ամփոփում
  1. ԱՍԱ միտումները աշխարհում
    • Հիմնական միտումներ
    • Նախընտրելի վաճառակետեր

Հավելվածներ

Հավելված 1. Խոշոր խողացողներն ըստ ՊԵԿ-ի  տեղեկատվական բազայի

Հավելված 2. Շուկայի հիմնական խաղացողները. Սուպերմարկետներ, Մոլեր

Հավելված 3. Հարցման նկարագիր և մեթոդաբանություն

Հավելված 4. Հարցում. Ծախսերի ծավալն ըստ վաճառակետերի

Հավելված 5. Հարցում. Ապրանքների նախընտրությունն ըստ վաճառակետի

Հավելված 6. Հարցում. Վաճառակետի ընտրության գործոնները

Հավելված 7. Հարցում. Սուպերմարկետների դիրքը 2012, 2014, 2019թթ.

Հավելված 8. Հարցում. Սուպերմարկետի հաճախորդի քարտ ունեցողները

Հավելված 9. Որոշ տվյալների գների մասին 2020 մարտ-ապրիլին (ՀՀ ՏՄՊՊՀ)